در این متن به نقد و بررسی فروشگاه اینترنتی خانومی می پردازیم. فروشگاه اینترنتی خانومی در زمینه لوازم آرایشی و بهداشتی به طور تخصصی فعالیت می کند. ما در این نوشتار سعی داریم ضمن آشنایی با بخش های مختلف سایت، نقاط قوت و ضعف آن را نیز بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.

همه مردم زیبایی را دوست دارند و در تلاش هستند تا زیباتر دیده شوند. با گذشت زمان معیار های زیبا بودن هم دچار تغییر شده و شاهد آن هستیم که انجام عمل های زیبایی در جهان گسترش پیدا کرده است. اما بدون شک"آرایش"، جایگاه اول را در زیبا دیده شدن دارد. به همین دلیل شرکت های زیادی در سراسر دنیا به تولید لوازم آرایشی پرداخته اند و همیشه سعی دارند تا با بالاترین کیفیت محصول خود را به بازار عرضه کنند.

در این بین سهم فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی در معرفی برندها به مصرف کننده را نباید نادیده گرفت. چرا که در دنیای دیجیتال امروز اکثر کارها به صورت اینترنتی انجام می شوند. اما باید در نظر داشت که همه فروشگاه های اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی قابل اعتماد نبوده و باید برای خرید حتما به سایت های اینترنتی معتبر مراجعه شود.

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی خانومی از سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه عضو اتحادیه کسب و کارهای مجازی است و دارای نماد اعتماد پرداخت امن می باشد. این ویژگی ها به مشتری این اطمینان را می دهد که فروشگاه خانومی یک فروشگاه معتبر است و می توان  از آن خرید کرد.

 

**بخش های فروشگاه خانومی

فروشگاه خانومی بیش از 20 هزار کالا از 800 برند مختلف را به مشتریان خود ارائه می دهد. برندهایی مثل لوران، میبلین، اسنس، آرت دکو، گارنیر، بورژوا، نوروا، بیو، ویشی، لیراک، بیول، ایوکس، مای، شون، سینره، آدرن، نئودرم، نوت، سی گل، گلدن رز، آرمانی، الارو، ال جی، پژند و فیروز نمونه ای از آنها هستند. البته باید توجه کرد که فروشگاه خانمی فقط نمایندگی 250 برند آرایشی بهداشتی را در اختیار دارد. این ویژگی به مشتری آزادی می دهد تا به راحتی برند مد نظر خود را انتخاب کند و این یک نقطه قوت بسیار خوبی برای سایت خانومی است و می بینیم که رضایت زیادی از جانب مشتریان دریافت کرده است.

 

سایت خانومی محصولات خود را در 9 قسمت دسته بندی کرده است که در زیر به ترتیب به بیان آنها می پردازیم.

مشتری بعد از انتخاب محصول، می تواند معرفی کلی در مورد محصول، نحوه مصرف آن، تصاویر ارسالی مشتریان از محصول، نظرات مشتریان در مورد کیفیت محصول و اینکه برای چه افرادی مناسب است را مشاهده کند.

  1. آرایشی: این قسمت خود شامل 10 زیر مجموعه به شرح زیر است و به مشتری این امکان را می دهد تا به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کند. آرایش صورت، چشم، لب، ابرو، ناخن، ابزار آرایشی، بادی میکاپ، برنزه کردن و اتوبرنز، ست های آرایشی، لوکس .

  1. مراقبت پوست: این قسمت خود شامل 6 زیر مجموعه به ترتیب زیر می باشد: پاک کننده، مراقبت صورت، مراقبت بدن، مراقبت دور چشم، مراقبت ناخن، ست مراقبت پوست و بدن.
  2. مراقبت مو: این قسمت خود شامل 6 زیر مجموعه به ترتیب زیر است: شامپو، نرم کننده، حالت دهنده، اسپری مو، ماسک مو، سرم و تونیک، کیت رنگ، کرم مو، رنگ مو، ست مراقبت مو، روغن مو، تقویت مژه و ابرو.
      • شامپو: در این قسمت خانومی تلاش کرده است تا انواع شامپوها برای انواع موها را ارائه دهد. شامپو ترمیم کننده، شامپو ضد ریزش مو، شامپو تقویت کننده، شامپو طراوت بخش، شامپو ضد زردی مو، شامپو محافظ موهای رنگ شده، شامپو تثبیت کننده رنگ مو، شامپو برای موهای چرب، نرم کننده، شامپو کودک، شامپو حاوی روغن آرگان، تنها بخشی از انواع شامپوهای ارائه شده در فروشگاه خانومی است.

خانومی با ارائه انواع شامپو در برند های مختلف، رضایت بسیاری را از سوی مشتریان در این بخش دریافت کرده است.

ارائه توضیحات کامل، ویژگی های شامپو و اینکه برای چه افرادی مناسب است از نقاط قوت خانومی محسوب می شود .

 

  1. بهداشت شخصی: این قسمت خود شامل 6 زیر مجموعه به قرار زیر است: مراقبت ویژه کرونا، مراقبت دهان و دندان، بهداشت بانوان و آقایان، لوازم اصلاح، دستمال و پنبه، ابزار و ملزومات، شوینده سطوح، شوینده ظروف، شوینده لباس، شوینده دست و بدن.
      • مراقبت ویژه کرونا: با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت در سطح فردی، اجتماعی و محیط پیرامون و همچنین رعایت فاصله اجتماعی در این دوران، سایت خانومی مشتریان خود را در این دوران تنها نگذاشته و یک بخش ویژه برای مواد ضدعفونی کننده در نظر گرفته است. در این بخش انواع ژل ضد عفونی کننده، محلول ضدعفونی کننده، دستمال مرطوب پاک کننده و ضدعفونی کننده، پد الکلی، اسپری ضدعفونی کننده دست و سطوح، مایع دستشویی و فوم آنتی باکتریال کودکان را در انواع برند ها ارائه کرده است.

شما به راحتی می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و نظر سایر مشتریان را در مورد آن محصول بخوانید و برای خرید تصمیم بگیرید.

 

      • مراقبت دهان و دندان: در این بخش تنوع محصولات بالا است. مسواک برای تمام سنین در انواع برندها موجود است. مسواک برقی، دهان شویه، خمیر دندان، نخ دندان، پودر سفید کننده دندان، مسواک ارتودنسی، براش بین دندانی محصولاتی هستند که خانومی ارائه داده است.
      • شوینده دست و بدن: شامپو بدن، شامپو ضد قارچ بدن، ژل کرم پاک کننده پوست، صابون مایع، لیف، مایع دستشویی و اسکراب بدن از جمله محصولاتی هستند که خانومی به فروش می رساند. 
      • شوینده لباس: این قسمت از سایت تنوع محصول زیادی ندارد و صرفا محدود به 2 برند است. اما با توجه به اینکه قسمت شوینده ها در دیگر سایت های لوازم آرایشی و بهداشتی جایگاهی برایشان در نظر گرفته نشده، خانومی با وجود تنوع پایین محصولات باز هم یک قدم از رقبایش جلوتر است. چرا که به اهمیت این موضوع پی برده است و یک بخش مجزا در سایت برای آن در نظر گرفته است و این امکان رشد سایت را در آینده فراهم می کند.
      • شوینده ظروف: تنوع اصلا ندارد و تنها یک محصول در این بخش موجود است.
      • شوینده سطوح: شوینده سطوح و زمین، شامپو فرش، مایع گاز پاک کن، سفید کننده و ضد عفونی کننده، دستمال گردگیری، دستمال آبگیری محصولات ارائه شده در این بخش هستند.
      • ابزار و ملزومات: خوشبو کننده هوا. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید همواره در محیطی معطر کار کنید پیشنهاد ما این است که حتما به این قسمت سایت سر بزنید و از تنوع موجود در بین محصولات لذت ببرید.
      • دستمال و پنبه: دستمال مرطوب پاک کننده دست، دستمال مرطوب پاک کننده صورت، دستمال مرطوب آرایش، گوش پاک کن. از آنجایی که خانم ها پوست لطیف و نازکی دارند، باید برای پاک کردن آرایش خود دقت کافی را داشته باشند تا به پوست آنها آسیب نرسد. خانومی با ارائه دستمال مرطوب های مختلف از برندهای گوناگون تلاش کرده است تا به این نیاز خانم ها پاسخی کامل داده و مشتریانش را خوشحال کند.
      • لوازم اصلاح: فوم اصلاح مناسب برای پوست های حساس، لوسیون بعد از اصلاح، کرم موبر، وکس دست، خودتراش ورقه ای، دستگاه لیزر موی خانگی، ژل اصلاح مردانه.

همه ما می دانیم که پوست بدن بعد از اصلاح سرخ می شود و اگر مراقبت لازم را نداشته باشیم ممکن است که دچار آسیب جدی شود. خانومی تلاش کرده است تا با معرفی محصولات مناسب اصلاح، مشتریان خود را در زمینه مراقبت از پوست یاری کند. شما با مراجعه به این بخش و خواندن توضیحات محصول و نظرات مشتریان به دید خوبی در مورد محصول رسیده و می توانید در هنگام خرید بهترین تصمیم را بگیرید.

  1. عطر و ادکلن: این قسمت خود شامل3زیر مجموعه به ترتیب زیر می باشد: عطر و رایحه زنانه، عطر و رایحه مردانه، ست عطر و رایحه . اما باید ذکر کرد که خانومی در زمینه عطر و ادکلن تنوع محصول زیادی ندارد.
  2. مد و اکسسوری: این قسمت خود شامل 6 زیر مجموعه به ترتیب زیر است: شال و روسری، زیور آلات زنانه، تزئینات مو، انواع اکسسوری، کیف زنانه، کیف مردانه، کفش زنانه، جوراب، لباس زنانه، خواب و حمام و عینک.

 

      • زیورآلات زنانه: در این بخش شما می توانید انواع دستبند، گردنبند و گوشواره، انگشتر و ... را مشاهده کرده و در صورت نیاز خرید کنید. خانومی در این قسمت بسیار خوش سلیقه عمل کرده و گردنبند ها و گوشواره های زیبا و بادوامی را به مشتری های خود پیشنهاد داده است. شما می توانید به راحتی برای تهیه هدیه روز تولد عزیزانتان به این قسمت سر زده و یک هدیه بسیار زیبا را انتخاب کنید.

 

      • لباس های زنانه: تنوع لباس های زنانه خانومی بسیار بالا است. در این بخش به راحتی می توانید لباس مد نظر خود را پیدا کنید.

 

 

      • تزئینات مو: همه بانوان برای زیباتر شدن خود حتما آرایش مو را در نظر دارند. از وسایل بسیار کاربردی و ساده در تزئین مو، گیره سر می باشد. یک خانم با سلیقه با کمی دقت در انتخاب گیره مو به راحتی می تواند زیبایی و جذابیت خود را دوچندان کند. خانومی با دقت نظر فراوان گیره های سر بسیار زیبایی را انتخاب کرده و به مشتری های خود این امکان را می دهد تا در بین محصولات عالی به انتخاب بپردازند. هم چنین به دلیل اینکه گیره های سر مجلسی بسیار زیبایی در سایت خانومی وجود دارد شما می توانید به راحتی برای هدیه دادن به دوست خود نیز از این قسمت بازدید کرده و هدیه ای فانتزی و جذاب برای دوست خود انتخاب کنید.

 

      • شال و روسری: در این بخش شما می توانید روسری های ابریشمی در طرح های مختلف با قواره بزرگ را مشاهده کنید. طرح ها و رنگ های روسری های ارائه شده بسیار جذاب بوده و برای هر مشتری، بازدید از این قسمت سایت لذت بخش خواهد بود. کیفیت روسری ها عالی است و می توانید با خیال راحت خرید کنید.

 

      • عینک: خانومی در این قسمت به خوبی عمل کرده و تنوع عینک خوبی دارد. ارزیابی از رضایت مشتری ها در مورد این بخش نشان می دهد خانومی خوب عمل کرده است.

 

      • جوراب: درست است که جوراب به ظاهر لباس مهمی در نظر نمی آید اما باید توجه کنیم که به دلیلی استفاده طولانی مدت از جوراب اتفاقا خیلی در سلامتی بدن تاثیرگذار است و باید در انتخاب آن دقت کافی داشته باشیم.

خانومی در این بخش جوراب های نخی را ارائه کرده است که برای سلامتی انسان بسیار مفید است. چرا که قابلیت جذب رطوبت و عرق پا و تبادل هوا از طریق جوراب نخی داخل کفش بهتر صورت می گیرد. همچنین موجب کاهش بوی بد پا می شود زیرا عرق را به خوبی جذب می کند و از تعرق زیاد پا هم جلوگیری می کند.

اگر می خواهید که سلامت پاهای خود را تامین کنید حتما در انتخاب جوراب مناسب دقت کنید. برای انتخاب جوراب این نکات را در نظر داشته باشید: 1- جوراب را به اندازه پاهایتان انتخاب کنید نه بزرگتر و نه کوچکتر. 2- اگر در فصل سرما از جورابهای گرم استفاده می کنید زیر آن جوراب نخی بپوشید. 3- جورابهای دیگران را به هیچ وجه نپوشید و جوراب های خود را هم به دیگران ندهید. چرا که بیماری های پوستی مثل زگیل، زرد زخم و قارچ بین انگشتان ممکن است انتقال پیدا کند.

 

      • کیف زنانه: با اینکه خانومی در قسمت های دیگر تنوع محصول بالایی دارد اما در این قسمت تنوع چندانی ندارد و محدود به چند مدل کیف پول زنانه و یک مدل کیف بیرونی زنانه می باشد. اگر خانومی در این قسمت تلاش بیشتری را انجام دهد قطعا رضایت بالایی از جانب مشتریان خود دریافت خواهد کرد.

 

      • کیف مردانه: متاسفانه در زمان نگارش این مقاله، این بخش از سایت موجودی نداشته است و ما نتوانستیم ارزیابی درستی از این بخش داشته باشیم.

 

  1. آقایان: این قسمت خود شامل 6 زیر مجموعه به ترتیب زیر است: لوازم اصلاح آقایان، ست آقایان، مراقبت پوست آقایان، موی آقایان، لباس مردانه، کفش، اکسسوری آقایان.

 

      • مراقبت پوست آقایان: این قسمت از سایت تنوع زیادی در محصولات ارائه شده ندارد اما مشتری ها از محصولات ارائه شده رضایت خوبی دارند.

 

      • لباس های مردانه: تنوع در این بخش به نسبت لباس های زنانه بسیار پایین است. اما لباس های با کیفیت بالایی را می توانید پیدا کنید و خیالتان از بابت کیفیت راحت باشد.

 

  1. لوازم برقی شخصی: این قسمت خود شامل 6 زیر مجموعه به ترتیب زیر می باشد: ابزار مراقبت پوست، لوازم برقی خانگی، ابزار برقی  مو، لوازم اصلاح برقی، ابزار سلامت.

 

      • ابزار برقی مو: انواع سشوار، اتوی مو و فرکننده مو، سه وسیله ای است که خانومی آنها را در سایت خود قرار داده است.
  1. مادر و کودک: شامل 11 زیر مجموعه به شرح زیر است :

ضد آفتاب کودک، عطر کودک، لوازم مراقبتی کودک، لوازم تغذیه، پستانک و ملزومات، سرگرمی و اسباب بازی، خواب کودک، استیکر، بهداشت و حمام، پوشاک و کفش، اکسسوری .

در این بخش مادران عزیز به سادگی می توانند لوازم مورد نیاز کودک خود را انتخاب کرده و سفارش دهند. سایت خانومی این امکان را برای مادران عزیز فراهم آورده و باعث می شود تا شما مادران عزیز وقت کمتری را صرف خرید لوازم کودک کنید و در عوض زمان بیشتری را در کنار کودک خود بگذرانید.

 

  1. رتبه سایت خانومی

معیار هایی که برای انتخاب بهترین سایت خرید لوازم آرایشی در نظر گرفته می شود 5 مورد است: تنوع محصولات، اطلاعات کامل و دقیق، باز خورد مشتریان، جست و جوی آسان، تخفیف های ویژه .

سایت خانومی رابط کاربری ساده ای دارد و مشتری هنگام کار با سایت دچار سردرگمی نمی شود. دسته بندی مناسب محصولات، ارائه تخفیف ها به صورت مجزا در صفحه نخست سایت، توضیحات و راهنمایی کامل  مشتریان در قسمت سوالات متداول و داشتن فیلترهای زیاد، همگی باعث می شوند تا کار کردن با سایت آسان باشد.

طبق آخرین بررسی های صورت گرفته در بین سایت های لوازم آرایشی و بهداشتی بر اساس معیار های گفته شده در بالا، سایت خانومی در جایگاه دوم قرار دارد. رده بندی 4 سایت برتر به این قرار است: 1- سایت زنونه . 2- سایت خانومی . 3- سایت مو تن رو . 4- سایت روبان .

 

**ارتباط و پشتیبانی سایت خانومی

فروشگاه خانومی علاوه بر فعالیت سایت، صفحه ای در اینستاگرام نیز فعالیت دارد و محصولات خود را معرفی می کند. صفحه اینستاگرام فروشگاه خانومی بسیار فعال بوده و به سوالات مشتریان در سریع ترین زمان پاسخ می دهد.

برای آشنا شدن با محصولات خانومی می توانید از طریق اینستاگرام و یا سایت خانومی اقدام کنید اما برای خرید محصول تنها باید از طریق سایت، اقدام کنید.

برای داشتن ارتباط با خانومی می توانید از چهار راه زیر اقدام کنید:

 از طریق سایت به آدرسhttps://www.khanoumi.com/

از طریق پیج اینستاگرام به آدرس@khanoumi_shop

از طریق ایمیل به آدرسinfo@khanoumi.com

و یا تماس با شماره تلفن پشتیبانی 02179186000

سایت خانومی هر روز هفته از ساعت 8 تا 24 از طریق ایمیل پاسخگوی سوالات مشتریان می باشد.

تلفن پشتیبانی هم هر روز از ساعت 8 تا 17 پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشد.

صفحه اینستاگرام خانومی نیز به سوالات مطرح شده در بخش کامنت ها و سوالات ارسالی به دایرکت در سریع ترین زمان ممکن پاسخ می دهد.

 

**تخفیف ها

خانومی مانند بسیاری از فروشگاه های اینترنتی بر روی بسیاری از محصولات خود تخفیف می گذارد اما تخفیفات ویژه ای هم دارد: 1- تخفیف انبار تکانی تا 70 % تخفیف .  2- حراج جمعه سیاه

    • تخفیف انبار تکانی تا %70 :

خانومی بر روی محصولاتی که در این قسمت قرار دارند به دلیل انبار تکانی تخفیف ویژه ای می گذارد. کالای موجود در این قسمت به تعداد محدودی موجودی دارند.

    • حراج جمعه سیاه :

شاید اسم جمعه سیاه یاBlack Fridayرا شنیده باشید و آنرا با تصاویری از صف های طولانی مردم مقابل فروشگاه ها به یاد آورید.

 

جمعه سیاه یا حراج جمعه در آمریکا روز بعد از شکرگزاری است که عملا آخرین جمعه ماه نوامبر به شمار رفته و آغاز آیین خرید برای کریسمس محسوب می شود. در واقع جمعه سیاه یک روز تعطیل نیست اما اکثر شرکت ها این اجازه را به کارکنان خود می دهند که این روز را مرخصی گرفته و به خرید سال نو بپردازند. سال های زیادی است که این روز شلوغ ترین روز برای فروشنده ها است. هر چند که این سنت در آمریکای شمالی متولد شده اما مانند مراسم های دیگری مثل هالووین به سایر کشور های جهان سرایت کرده است. این روز به قدری اهمیت دارد که فروشگاه ها پیش از ساعت 4 صبح کار خود را آغاز  کرده و مردم از همان زمان برای خرید به فروشگاه هجوم می آورند و باید تا پیش از شب خرید کرده باشند.

 

در کشور ما هم فروشگاه های اینترنتی و همچنین فروشگاه های کوچک و خرده فروشی ها، به این مورد توجه داشته و تخفیفاتی را ارائه می دهند. رقابت فروشگاه ها در این روز باعث واقعی بودن بیشتر تخفیف ها شده است. همچنین گاهی برخی فروشگاه های اینترنتی از یک هفته قبل با ایمیل ها و پیامک هایی به اطلاع مردم می رسانند که فروش هیجان انگیز در این روز آغاز خواهد شد.

 

فروشگاه خانومی نه تنها از این قاعده مستثنی نبوده بلکه در این زمینه پیشگام هم بوده است. خانومی از زمان تاسیس تا به امروز 7 سال متوالی حراج جمعه سیاه را برگزار کرده است. به گفته سایت خانومی سفارش ها در حراجی جمعه سیاه تا %3000 رشد فروش را نشان می دهد.

 

حراج جمعه سیاه خانمی از تاریخ پنجم تا هفتم آذر برگزار می شود. ( البته این تاریخ برای سال 1399 بوده است. برای اطلاع از زمان حراجی امسال خانومی حتما به سایت یا صفحه اینستاگرام خانومی مراجعه کنید. )

 

در خرید جمعه سیاه باید دو نکته را در نظر داشت: اول اینکه به دلیل حجم سفارش بسیار بالا در این روز زمان ارسال بسته طولانی شده و به سه برابر زمان عادی می رسد یعنی سه هفته طول می کشد تا بسته به دست شما برسد. دوم اینکه به دلیل تخفیف های فوق العاده ای که در این روز گذاشته می شود ترافیک سایت بالا رفته و ممکن است سایت دچار اختلال شود.

 

**شانس

خانومی فرصت خرید بی نظیری را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. کالاهایی که در این بخش قرار داده می شود به صورت رندم از بین محصولات سایت انتخاب شده و به تعداد محدود در مدت زمان محدودی در فروش ویژه قرار داده می شوند. بعد از اتمام زمان فروش ویژه، تخفیف شانس از روی کالای مورد نظر حذف شده و محصول با قیمت اولیه به فروش می رسد.

**خرید

برای خرید محصول از سایت خانومی ابتدا باید ثبت نام کنید. ویژگی خوبی که سایت خانومی دارد این است که تنها به شماره همراه شما موقع ثبت نام نیاز دارد و هیچ دسترسی به ایمیل شما نخواهد داشت. برای ثبت نام کافی است بر روی قسمت " ثبت نام" در سایت کلیک کرده و سپس شماره همراه خود را وارد کنید. سپس کد ارسال شده به تلفن همراه خود را وارد می کنید. ثبت نام شما با موفقیت انجام شد😊

تنها ایرادی که در بخش خرید وجود دارد این است که برای خرید های بعدی باید از اول ثبت نام کنید و مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارید.

 

**فرصت ویژه

در این قسمت محصولاتی با درصد تخفیف بالا قرار دارد. بعضی از این محصولات شامل هدیه هم می باشد .

 

**سوالات متداول

در قسمت سوالات متداول به پرسش هایی که ممکن است مشتری هنگام خرید در مورد ضمانت کالا، ارسال و تحویل کالا، نحوه خرید و راهنمای کاربری و بازگشت کالا داشته باشد پاسخ داده شده است. هم چنین در مورد بخش شانس هم توضیحات کاملی ارائه شده که مشتری با خواندن آنها به سرعت به جواب سوال های خود می رسد.

 

**ارسال بسته

برای خرید های زیر 300 هزار تومان مبلغ پیک 16500 تومان محاسبه می شود. خرید های بالای 300 هزار تومان، ارسال بسته رایگان است.

برای استان تهران ارسال در زمان انتخابی از سوی مشتری صورت می گیرد و برای شهرهای دیگر بین 3 تا 5 روز کاری بعد از تحویل بسته به پست، به دست مشتری می رسد .

پس از ثبت خرید و طی کردن مراحل ثبت آدرس و پرداخت مبلغ، ساکنین شهر تهران می توانند زمان مورد نظر خود را انتخاب کرده و بسته را تحویل بگیرند.

عزیزانی که در استان های دیگر هستند به محض اینکه بسته تحویل پست داده شود پیامکی حاوی کد رهگیری مرسوله برای شماره همراه آنها (که در موقع ثبت نام در سایت وارد کرده اند)، ارسال می شود. با استفاده از این کد رهگیری، می توانید وضعیت بسته پستی خود را پیگیری کرده و از زمان تقریبی دریافت آن آگاه شوید.

در صورتی که قصد تغییر آدرس داشته باشید چناچه بسته تحویل پست داده شده باشد امکان تغییر آدرس نیست اما اگر بسته در مرحله ثبت سفارش باشد می توانید آدرس را تغییر دهید.

اگر بخواهید بسته ای را کنسل کنید چناچه بسته تحویل پست داده شده باشد امکان کنسل کردن وجود ندارد اما اگر بسته در مرحله ثبت سفارش باشد می توانید بسته خود را کنسل کنید ولی مبلغ به حساب شما بازگردانده نمی شود بلکه در اعتبار مجازی سایت خانومی ذخیره می شود و شما می توانید در خرید های بعدی خود از آن استفاده کنید.

 بعد از بررسی و معرفی کامل سایت خانومی به شما، به بیان جمع بندی پیرامون این موضوع می پردازیم. نخست به بیان نقاط قوت و ضعف سایت خانومی می پردازیم.

**نقاط قوت سایت خانومی:

تنوع بالای محصولات

کیفیت عالی محصولات

کاربری ساده سایت

دسته بندی مناسب محصولات در سایت

تخفیف های مناسب و متنوع

**نقاط ضعف سایت خانومی:

زمان ارسال بسته پستی ممکن است بیشتر از آنچه گفته اند بشود.

اپلیکیشن خانومی بسیار ضعیف است.

با در نظر گرفتن اینکه خانومی فقط هفت سال است که شروع به فعالیت کرده است اما سایت بسیار خوبی دارد و در ارائه محصولات هم به خوبی نیاز مشتری را در نظر گرفته است . علاوه بر این با گرفتن نمایندگی برند های معتبر، حس اعتماد را بین خود و مشتریان برقرار کرده و توانسته به خوبی این اعتماد را حفظ کند.

پیشنهاد ما به شما این است که اگر فردی هستید که به کیفیت و برند لوازم آرایشی اهمیت می دهید حتما از سایت خانومی بازدیدی داشته باشید.

لطفا نظرات خود را پیرامون این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

از لطف و توجه شما سپاسگزاریم.