در این متن می خواهیم به مقایسه دو فروشگاه اینترنتی پوشاک زنانه بانی مد و مدیسه بپردازیم. ضمن معرفی بخش های مختلف سایت هر یک از فروشگاه ها، به طور ویژه به بررسی و بیان ویژگی های بخش لباس بانوان پرداخته و با یکدیگر مقایسه می کنیم. امیدواریم بعد از خواندن این مقاله اطلاعات خوبی به دست آورده و انتخاب فروشگاه مناسب برای شما آسان تر شود. لطفا با ما همراه باشید.

همه ما می دانیم که یکی از معیارهای زیبایی و جلب توجه، پوشیدن لباس مناسب است. انسان ها از دیرباز تاکنون در موقعیت های مختلف لباس های متفاوتی پوشیده و همواره به لباس و پوشش خود اهمیت می دادند.

لباس، نشان دهنده شخصیت هر انسانی است و در اولین برخورد بسیار مهم است که چه لباسی پوشیده باشید. چراکه پوشش و ظاهر انسان بسیار در شکل گیری تصور افراد از ما مهم است. این ما هستیم که با پوشش خود به دیگران اجازه می دهیم در مورد ما چگونه قضاوت کنند. اگر لباسی مناسب پوشیده باشیم یک فرد با شخصیت محسوب می شویم و بر عکس اگر لباسی نامناسب بپوشیم شخصی بی انضباط و بی توجه خطاب می شویم. مثلا زمانی که برای یک مصاحبه کاری می روید بهترین لباس، لباس رسمی است تا شما را فردی منضبط و آراسته نشان داده و نظر افراد حاضر در جلسه را به سمت شما جلب کند. انتخاب لباس فرایند بسیار بسیار مهمی است که باید به آن دقت فراوان شود.

در انتخاب یک لباس باید چند مورد را در نظر داشته باشید:

  1. اولین مورد این است که لباس را در چه موقعیتی می خواهید بپوشید. این بسیار مهم است که برای هر مراسمی لباس مخصوص آن مراسم را به تن داشته باشید.
  2. سایز لباس باید درست انتخاب شود. نه لباس تنگ باشد و نه گشاد. سعی کنید لباسی بپوشید که قالب شما باشد. لباس های گشاد باعث چاق نشان دادن شما و لباس های تنگ باعث نمایان شدن شکم و پهلوهای شما می شود.
  3. رنگ مناسبی را انتخاب کنید. مثلا زمانی که شما لباسی به رنگ سبز پوشیده اید انتخاب رنگ زرد برای شلوار کار بسیار اشتباهی است چون ظاهر چشم نوازی ندارد.
  4.  متناسب با نوع لباسی که پوشیده اید کفش خود را انتخاب کنید. برای مثال پوشیدن کفش ورزشی با لباس مجلسی قطعا انتخابی غلط است.

همه این موارد نشان دهنده این است که باید برای انتخاب یک لباس مناسب زمان زیادی صرف کنیم. امروزه با گسترش فعالیت های اینترنتی بسیاری از خریدها نیز در بستر اینترنت انجام می شود. صنعت پوشاک هم از این قضیه مستثنی نبوده و فروشگاه های اینترنتی زیادی به فروش پوشاک روی آورده اند. با توجه به این نکته که خرید حضوری و رفتن به بازار و پاساژ وقت زیادی می گیرد و خستگی ناشی از ماندن در ترافیک انسان را کلافه می کند بسیاری از مردم ترجیح می دهند تا در خانه و در کنار عزیزانشان به انتخاب و خرید پوشاک مورد نیازشان اقدام کنند. همین باعث شده است تا فروشگاه های اینترنتی به صورت جدی و رقابتی در این عرصه فعالیت داشته باشند. در بین فروشگاه های زیادی که در این عرصه فعالیت می کنند ما به مقایسه دو فروشگاه مطرح"بانی مد"و"مدیسه"می پردازیم.

فروشگاه اینترنتی بانی مد در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی و مرکز توسعه تجارت الکترونیک، دارنده نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال و نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

فروشگاه مدیسهدر مرداد ماه سال 1394 تاسیس شده است. دارنده نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، نماد اعتماد الکترونیک، عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و مرکز توسعه تجارت الکترونیک است.

این ویژگی ها باعث شده تا افراد زیادی به این دو سایت اعتماد کرده و به خرید از آنها بپردازند.

 

**بخش های مختلف فروشگاه بانی مد

فروشگاه بانی مد با بیش از 400 برند ایرانی و خارجی همکاری کرده و به ارائه محصولات آنها می پردازد.

 آدیداس، چرم مشهد، اگنر، برندس، برند پی لس(Brand Payless) ، اسپیر(Espiur)، جوتی جینز، سولا، او وی اس، جین وست، آر ان اس، آلفونسی، زانتوس و تولیکا نمونه ای از برندهایی است که بانی مد با آنها همکاری دارد.

سایت بانی مد محصولات خود را در 9 گروه دسته بندی کرده است که به ترتیب بیان می شود: 1- زنانه، 2- مردانه، 3- بچگانه، 4- سایز بزرگ، 5- ورزشی، 6- زیبایی و سلامت، 7- لوازم خانه، 8- بازی و سرگرمی، 9- لوازم التحریر

مشتری بعد از انتخاب محصول مورد نظر می تواند معرفی کلی از محصول، ویژگی ها، سایز بندی و رنگ بندی (در قسمت لباس و کفش) را مشاهده کند.

ما در اینجا به بیان تیتروار هر بخش پرداختیم و تنها قسمت پوشاک زنانه را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم.

  • 1) زنانه: این بخش خود شامل 16 زیرمجموعه به شرح زیر می باشد:

سوئیشرت و هودی، پلیور و ژاکت، کاپشن، بارانی و پالتو، کت و جلیقه و لباس ست زنانه، مانتو و پانچو، جین، شلوار، شلوار کتان، شلوار پارچه ای و مجلسی، پیراهن، تونیک و سارافون، سرهمی، دامن، شلوارک، لباس راحتی و خواب، تاپ و تیشرت، شومیز و بلوز.

تنوع لباس هایی که در این قسمت ارائه شده بسیار زیاد است. کیفیت محصولات هم عالی است و رضایت مشتری ها نشان دهنده این است که بانی مد بسیار در این قسمت خوب ظاهر شده است.

  •  
  • 5) ورزشی :این بخش شامل 8 زیر مجموعه به ترتیب زیر است:

لباس ورزشی،تاپ ورزشی، تیشرت و پولوشرت ورزشی، شلوارک ورزشی، لگ ورزشی، شلوار ورزشی،کفش ورزشی، جوراب ورزشی .

همه ما به خوبی می دانیم که برای داشتن یک زندگی سالم و با نشاط، باید روزانه فعالیت ورزشی داشته باشیم. مقدار فعالیت ورزشی مورد نیاز بدن هر فرد متفاوت است و ما در اینجا به این موضوع نمی پردازیم. موضوع دیگری که باید در مورد فعالیت ورزشی در نظر گرفته شود لباس مناسب است. لباس ورزشی مناسب باعث بالا رفتن بهره وری در ورزش می شود. شما باید با توجه به فعالیت ورزشی که انجام می دهید لباسی متناسب با آن انتخاب کنید تا در هنگام ورزش کردن احساس راحتی داشته باشید. یک لباس ورزشی مناسب ویژگی هایی دارد که به بعضی از آنها اشاره می کنیم: 1- باید اندام فرد را زیبا نشان دهد و از تعریق بدن جلوگیری کند. 2- لباس نباید بیش از حد گشاد باشد و نه بیش از حد تنگ باشد. این مورد باتوجه به نوع ورزشی که انجام می دهید کمی تغییر می کند. 3- خنک نگه داشتن بدن ورزشکار حین ورزش کردن. این سه مورد مهم ترین ویژگی های یک لباس ورزشی است که باید در نظر گرفته شود.

فروشگاه بانی مد با دقت نظر فراوان این نیاز را تشخیص داده و یک بخش مجزا برای لباس های ورزشی اختصاص داده است. در این بخش شما می توانید انواع لباس های ورزشی در برند های متفاوت را مشاهده کرده و با توجه به اینکه چه فعالیت ورزشی انجام می دهید اقدام به خرید کنید. تنوع لباس و رنگ از نکات مثبت این قسمت می باشد.

 

در قسمت خرید محصول آیتم های رنگ، انتخاب سایز، ویژگی ها و مشخصات محصول نمایش داده شده است.

در قسمت رنگ این امکان نیز هست که شما موجودی آن رنگ از محصول را ببینید.

در قسمت انتخاب سایز، بانی مد قسمتی با عنوان راهنمای سایز قرار داده است که شما می توانید با استفاده از آن سایز خود را به دست آورده و لباس مورد نظر خود را در سایز مناسب تهیه کنید.

در قسمت ویژگی ها شما می توانید زبر بودن یا نرم بودن لباس، قد لباس، جزئیات مدل و جنس الیاف را مشاهده کنید.

در قسمت مشخصات محصول این امکان هست که شما کاربرد محصول، جنس، طرح پارچه، نحوه شستشو، اتوکشی، امکان خشک شویی، امکان استفاده از سفید کننده، برند و کشور مبدا برند را مشاهده کنید.

 

**بخش های مختلف سایت مدیسه

فروشگاه مدیسه محصولات خود را در 9 بخش دسته بندی کرده است که به ترتیب زیر می باشد:

1- زنانه، 2- مردانه، 3- بچگانه، 4- آرایشی و بهداشتی، 5- لوازم خانه، 6- سوپر مارکت، 7- الکترونیک، 8- ورزشی، 9- خودرو.

برندهای مختلف ایرانی و خارجی در این سایت عرضه شده است. در مورد این فروشگاه هم فقط قسمت پوشاک سایت را به طور کامل مورد بررسی قرار می دهیم و از معرفی  بخش های دیگر سایت اجتناب می کنیم تا مطلب برای شما خواننده عزیز خسته کننده نشود.

  •  
  • 1) زنانه: در این بخش محصولات به 16 قسمت تقسیم بندی شده اند که به ترتیب زیر است:

مانتو، شلوار زنانه، بلوز و تونیک زنانه، بافت و سوئیشرت زنانه، پالتو، کاپشن و بارانی زنانه، لباس مجلسی و پیراهن زنانه، شومیز، تیشرت زنانه، تاپ زنانه، سرهمی زنانه، دامن، شلوارک زنانه، لگینگ، کت مجلسی زنانه، رویه لباس، لباس پوشیده.

  •  
  • 8) ورزشی :قسمت ورزشی خود شامل 3 زیرمجموعه می شود. پوشاک ورزشی زنانه، پوشاک ورزشی مردانه و کفش ورزشی .

فروشگاه مدیسه در قسمت پوشاک ورزشی زنانه اصلا خوب عمل نکرده است و تنها به ارائه چندین مدل لگ زنانه پرداخته است.

از نظر پوشاک ورزشی زنانه، سایت بانی مد بسیار بهتر از سایت مدیسه عمل کرده است و توانسته نیاز مشتری را برطرف کرده و از این طریق اعتماد سازی کند.

در قسمت خرید محصول سایت مدیسه این امکان را فراهم کرده است که مانند بانی مد جزئیاتی مثل برند، رنگ، طرح، جنس پارچه، استایل، ملاحظات نگهداری شامل قابلیت اتوکشی و استفاده از سفید کننده و قابلیت بازگشت محصول را مشاهده کنید. البته یک اشکالی که مدیسه در این قسمت دارد این است که موجودی کالا نمایش داده نمی شود.

**نظرات مشتریان

به بخش پوشاک فروشگاه بانی مد که سر بزنید می توانید به قسمت نظرات هر محصول رفته و نظرات مردم در مورد کیفیت و قیمت محصول مورد نظر را مشاهده کنید. طبق بررسی هایی که انجام دادیم نظر غالب کاربران این بود که محصولات ارائه شده کیفیت و قیمت مناسبی دارند. از راهنمای سایزی که در سایت قرار داده شده بود رضایت کافی داشتند. از پاسخگویی پشتیبان سایت نیز رضایت داشتند.

در قسمت نظرات بخش پوشاک فروشگاه مدیسه، چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند تقاضای مشتریان برای قرار دادن سایزبندی مختلف برای لباس ها است. کاربران از محصولات ارائه شده رضایت کافی دارند. پیشتیبان سایت نیز پاسخگوی کاربران است و آنها را راهنمایی می کند. یکی از کامنت هایی که زیاد با آن مواجه خواهید شد این است که موجودی کالا نمایش داده نشده و این یکی از نقد های بزرگ به مدیسه است.

**برندها  

سایتبانی مد تنوع برند بیشتری نسبت به مدیسه دارد و همین امر باعث شده است تا کاربران بیشتری را جذب خود کند. بانی مد فروشنده مستقیم و رسمی برند جین وست(Jeanwest)در ایران است. برای دیدن همه برندهای ارائه شده در سایت می توانید در صفحه نخست به قسمت برند برتر رفته و گزینه " نمایش بیشتر " را بزنید. تمامی برندها برای شما نمایش داده می شود. اما درمدیسه اینگونه نیست و برندها تنها در قسمت فیلتر ها قابلیت مشاهده دارند که به دلیل فونت ریز برای مشتریان دشوار است که به دنبال برند مورد نظرشان بگردند.

**مجلات

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه به دنبال اخبار مد و هنر هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتمابانی مگ وبلاگ مدیسه را ببینید. سایت بانی مد و مدیسه در راستای نیاز مشتریان و کاربران برای اطلاع یافتن از اخبار مد و فشن اقدام به انتشار مجلاتی در این زمینه کرده اند. در این مجلات شما می توانید نحوه ست کردن لباس ها با یکدیگر، استایل مناسب برای هر موقعیت و مهمانی، اخبار جشنواره های مد و فشن بین المللی، استایل جدید بازیگران و فعالان عرصه مد بین المللی را بخوانید و لذت ببرید.

بانی مگ و مدیسه مگ تفاوت چندانی با یکدیگر نداشته و تقریبا به یک اندازه نیاز کاربران را برطرف می کنند.

**تخفیف ها

بانی مد تخفیف های گوناگونی دارد که در اینجا به توضیح آنها می پردازیم.

  • شگفت انگیزهای روز: این قسمت تخفیف های ویژه ای برای تعداد محدودی از کالا ها در مدت زمان محدود دارد. خرید های این قسمت از سایت جزو خرید های مشتری پسند بوده و بانی مد از این قسمت بازخورد بسیار عالی کسب کرده است.
  • تخفیف ویژه لباس بالاتنه: در این قسمت 35درصد تخفیف بیشتر در حراج %60 ویژه کالاهای بالاتنه در نظر گرفته شده و می تواند یک تجربه خوب خرید را برای شما رقم بزند.

 

 

مدیسهنیز مثل هر فروشگاه اینترنتی دیگری تخفیف های ویژه و مختلفی دارد که به بیان آنها می پردازیم.

  • جشنواره پاییزه :در این جشنواره با خرید دو قلم کالا در سبد خرید، کالای دوم شامل 70 درصد تخفیف می شود.

   

مدیسه تقریبا بر روی همه محصولاتش تخفیف 10 درصدی گذاشته است. علاوه بر این جشنواره و تخفیف های محدودی هم دارد که یک نمونه آن در زیر آورده شده است.

  • هدیه مدیسه به خرید اولی ها: این تخفیف ویژه خرید اولی هایی است که بالای 200 هزار تومان خرید کنند. در این صورت 30هزار تومان به آنها تخفیف داده می شود.

به صورت جمع بندی می توان گفت که مدیسه و بانی مد تخفیف های گوناگونی دارند اما تخفیف های بانی مد کمی بیشتر است اما در کل هر کدام از آنها توانسته اند مخاطبان خود را راضی کنند و از این نظر این دو سایت تقریبا در یک سطح هستند و تفاوت چشمگیری بایکدیگر ندارند.

**رتبه بندی سایت بانی مد و مدیسه

معیار هایی که برای انتخاب بهترین سایت خرید لباس زنانه در نظر می گیرند 5 مورد است:

1- ارائه تمام البسه مخصوص خانم ها. 2- سایز بندی دقیق. 3- تصاویر با کیفیت از محصول. 4- امکان عودت محصول خریدای شده.      5- جست و جوی آسان.

سایت بانی مد رابط کاربری ساده و زیبایی دارد. برند ها به صورت جداگانه در یک لیست قابل مشاهده هستند و این امکان را به مشتری می دهد تا به راحتی برند مورد نظر خود را پیدا کرده و با کلیک بر روی آن مشاهده کنند که چه محصولاتی از آن برند در سایت عرضه شده است. انواع پوشاک متناسب با سلایق گوناگون ارائه شده است و در هر قسمت برای انتخاب سایز لباس راهنمایی قرار داده شده که به مشتری کمک می کند تا سایز خود را به درستی انتخاب کرده و همین مورد باعث می شود تا مرجوعی کالا کاهش یافته و رضایت مشتری افزایش یابد. رنگ بندی های گوناگون نیز فاکتور دیگری است که باعث می شود تا بانی مد برای مشتری ها جذاب باشد. ارائه عکس از زوایای مختلف یک لباس بخش دیگری است که در انتخاب لباس به مشتری کمک می کند تا دید بهتری نسبت به لباس مد نظر به دست آورد.

سایت مدیسه نیز رابط کاربری ساده ای دارد. در رنگ بندی صفحه از رنگ های موجود در لوگوی سایت استفاده شده است تا هماهنگی خاصی به صفحه ببخشد. در قسمت سرچ کمی سایت کند است که این مورد به دلیل تصاویر زیادی است که در سایت بارگذاری شده است. تنوع لباس زیاد نیست. همچنین سایز بندی متنوع نیست و این نقطه ضعف مدیسه است. برندها به صورت جداگانه مشخص نشده و مشتری باید در قسمت سرچ سایت به جستجوی برند مورد نظر خود بپردازد.

با در نظر گرفتن 5 معیاری که برای انتخاب بهترین سایت فروشگاه پوشاک زنانه در بالا گفته شد و در نظر گرفتن مواردی که از مقایسه دو سایت مدیسه و بانی مد به آن پرداختیم به رتبه بندی زیر می رسیم:

1-دیجی استایل 2- بانی مد 3-مدیسه 4-دلیچی 5-شیکسون

 

**ارتباط و پشتیبانی بانی مد و مدیسه

  • مدیسه

فروشگاه مدیسه در شبکه های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، آپارات و لینکدین فعالیت دارد. صفحه اینستاگرام مدیسه فعال است و به سوالات مطرح شده در قسمت کامنت ها و پیام های ارسالی به دایرکت پاسخ می دهد.

برای ارتباط با مدیسه می توانید از طریق 4 راه زیر اقدام کنید:

از طریق سایت به آدرسhttps://www.modiseh.com/

ارسال ایمیل به آدرسsupport@modiseh.com

از طریق پیج اینستاگرام به آدرس@modiseh

و یا تماس با تلفن پشتیانی 48633333-021 ( لازم به ذکر است که پشتیبانی به صورت 24 ساعته نیست. بلکه تنها می توانید در ساعات زیر با پشتیبانی ارتباط داشته باشید.شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 تا 24 / پنجشنبه و جمعه از ساعت 9 تا 24 )

 

  •  
  • بانی مد

فروشگاه بانی مد در شبکه های اجتماعی توئیتر، تلگرام، اینستاگرام و آپارات فعالیت دارد. پیج اینستاگرام بانی مد فعال بوده و نسبت به مدیسه دنبال کنندگان بیشتری دارد. به سوالات مطرح شده در قسمت کامنت و پیام های ارسالی به دایرکت پاسخ می دهد.

از طریق راه های زیر می توانید با بانی مد در ارتباط باشید:

از طریق سایت به آدرسhttps://www.banimode.com/

ارسال ایمیل به آدرسcustomer@banimode.com

از طریق پیج اینستاگرام به آدرس@banimodecom

ارسال پیامک به شماره 1001654

و یا تماس با تلفن پشتیبانی 91007797-021 ( بانی مد به صورت 24 ساعته و هر روز هفته آماده ارائه پشتیبانی به مشتری های گرامی می باشد .)

 

**ارسال بسته

"فروشگاه بانی مد"به مدت 15 روز ضمانت بازگشت کالا دارد. برای خرید های بالای 300 هزار تومان ارسال رایگان است. در زمان انتخاب شده از سوی مشتری بسته به دست او می رسد. برای خرید های زیر 300 هزار تومان هزینه ارسال در شهر تهران 13000 تومان و برای سایر استان ها 14500 تومان است.

در صورتی که مشتری بخواهد بسته او با تیپاکس ارسال شود اگر مبلغ خرید بالای 400 هزارتومان باشد هزینه تیپاکس رایگان است. برای خریدهای زیر 400 هزار تومان هزینه ارسال تیپاکس برای تهران و سایر استان ها 20000 تومان می باشد.

هزینه ارسال از طریق بانی جت برای تهران بدون محدودیت مبلغ خرید، برابر 30000 تومان است . بانی جت فقط مختص شهر تهران است.

امکان پرداخت در محل در خرید اول صرفا برای سفارش های زیر 1 میلیون تومان است و پس از خرید دوم محدودیتی برای پرداخت در محل وجود ندارد.

"فروشگاه مدیسه"به مدت 7 روز ضمانت بازگشت کالا دارد. برای خریدهای بیشتر از 200 هزار تومان هزینه ارسال رایگان است. برای خرید های کمتر از 200 هزار تومان هزینه ارسال برای تهران و سایر استان ها برابر 18000 تومان است.

مدیسه امکان پرداخت در محل را برای مشتریان خود قرار داده است. پرداخت در محل تنها از طریق کارتخوان صورت می گیرد. این خدمت فقط در شهر تهران ارائه می شود.

همچنین امکان پرداخت کارت به کارت را نیز دارد. مشتریان باید زمان و تاریخ کارت به کارت را به همراه شماره پیگیری به واحد خدمات مشتریان اعلام کنند. شماره کارت در سایت نوشته شده است. این خدمت فقط در شهر تهران ارائه می شود.

زمان ارسال بسته باتوجه به موقعیت هر شهر متفاوت است و بین 1 تا 7 روز کاری متغیر می باشد. برای آگاه شدن از زمان تقریبی رسیدن بسته به آدرس مورد نظر به سایت مدیسه مراجعه کنید.

 

بعد از مقایسه دو فروشگاه اینترنتی بانی مد و مدیسه در زمینه پوشاک بانوان، حال به جمع بندی مطالب گفته شده می پردازیم.

**نقاط قوت مدیسه :

  1. امکان خرید اعتباری.
  2. امکان پرداخت در محل وجود دارد.
  3. رابط کاربری ساده دارد.
  4. ارائه تخفیف های متفاوت.

**نقاط ضعف مدیسه :

  1. عدم پشتیبانی 24 ساعته.
  2. تنوع کم محصولات.
  3. کند بودن سایت هنگام باز کردن عکس ها.

**نقاط قوت بانی مد :

  1. عدم پشتیبانی 24 ساعته.
  2. تنوع کم محصولات.
  3. کند بودن سایت هنگام باز کردن عکس ها.

**نقاط ضعف بانی مد :

  1. امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
  2. امکان کارت به کارت کردن مبلغ خرید وجود ندارد.

 

در کل با در نظر گرفتن اینکه هر دو سایت بانی مد و مدیسه فقط 7 سال از شروع به فعالیتشان می گذرد، توانسته اند به خوبی نیاز پوشاک کشور را درک کرده و در این راستا مشتری های خاص خودشان را به دست آورده و در تلاش هستند که ضمن حفظ مشتری های ثابت به تعداد مشتری های جدید خودشان نیز اضافه کنند. در همین راستا می بینیم که هر دو فروشگاه با اینکه در ابتدا با حوزه پوشاک شروع به فعالیت کرده اند اما بعد از مدتی با توجه به نیاز بازار و تقاضای مشتری، خدمات دیگری نیز ارائه کرده و در حوزه های آرایشی و بهداشتی، الکترونیک، لوازم التحریر و سوپر مارکت نیز وارد شده اند و از این طریق حوزه فعالیت خودشان را گسترش داده اند.

در مورد اینکه ما بگوییم کدام سایت برای خرید لباس بهتر است باید با قاطعیت بگوییم که گفتن این مورد یک امر غیر ممکن است، زیرا به سلیقه هر فرد بستگی دارد. ممکن است فردی بخواهد فقط از برندی خاص خرید کند. مسلما این فرد به جستجوی فروشگاهی است که این برند را ارائه دهد. یا فردی که به دنبال بازه قیمتی خاصی است نیز فروشگاه های مختلفی را چک می کند تا به مقصود خود برسد.

به همین علت ما نمی گوییم که بانی مد بهتر است یا مدیسه. مثلا فردی که دنبال برند جین وست است مستقیما به سراغ سایت بانی مد می رود اما این دلیل نمی شود که مدیسه یک سایت خوبی برای خرید پوشاک نباشد.

ما تنها به ارائه مقایسه ای از دو سایت پرداخته ایم تا ضمن صرفه جویی در وقت شما عزیزان، بتوانیم به شما کمک کنیم تا در کمترین زمان، بهترین تصمیم را گرفته و یک خرید عالی و مطمئن را انجام دهید.

در پایان امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

خوشحال می شویم تا تجربیات و نظرات خود را پیرامون این دو فروشگاه در لینک زیر با ما در میان بگذارید.

سپاس از توجه و همراهی تان.