در این مقاله سعی داریم به بررسی سایت دیجی استایل به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی پوشاک ایران بپردازیم. فروشگاه دیجی استایل به طور تخصصی در زمینه مد و پوشاک فعالیت می کند. در ابتدا به معرفی تاریخچه دیجی استایل پرداخته و سپس به معرفی و بررسی بخش های مختلف آن می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

 

**تاریخچه دیجی استایل

دیجی استایل بعد از تجربه موفق دیجی کالا به صورت تخصصی وارد عرصه مد و پوشاک شد. در واقع دیجی استایل شاخه ای از دیجی کالا است که به طور تخصصی در یک زمینه مشخص فعالیت می کند. در دیجی استایل می توانید همه آنچه که مرتبط با مد و پوشاک هست از انواع لباس زنانه و مردانه و بچگانه گرفته تا کیف و کفش و اکسسوری را با تخفیف های ویژه در حراج ها پیدا کرده و خرید کنید.

دیجی استایل عرضه کننده برندهای ایرانی و خارجی زیادی می باشد.

برندهای ایرانی مشهور مانند چرم مشهد، درسا، کفش ملی، کفش شیما، شیفر، مارال چرم، ال سی من، نیکتا و برندهای خارجی نظیر نایکی، ریباک، سالامون، پوما، دینلی و ال سی وایکیکی وجود دارند.

شما به راحتی می توانید برند مورد نظر خود را انتخاب کنید و محصولات خود را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

بعد از مدتی که دیجی استایل در زمینه پوشاک، کیف و کفش فعالیت کرد با توجه به بازار خوبی که در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن وجود داشت، دیجی استایل نیز فعالیت خود را در این زمینه ها آغاز نمود.

شما به سادگی می توانید انواع رنگ مو، لاک ناخن، خط چشم، رژ لب، ادکلن، سایه ابرو و سایه چشم را در دیجی استایل پیدا کنید و با مقایسه برندهای مختلف با یکدیگر و خواندن نظرات مشتریان پیرامون محصولات هر برند، انتخاب بهتری در خرید خود داشته باشید.

باید گفت که دیجی استایل با قرار دادن فیلترهای متعدد این امکان را به شما می دهد تا دسترسی آسان تری به محصول مورد نظرتان داشته باشید. فیلترهایی مانند برند، قیمت، فروشنده، نمایش کالا بر اساس قیمت از کم به زیاد یا بالعکس از جمله فیلترهای ارائه شده در دیجی استایل است.

**بخش های فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

فروشگاه دیجی استایل ارائه کننده محصولات از 1840 برند است. برندهایی مثل السانا، ایران طب، ای ال ام، برندس و مانگو نمونه هایی از آنها هستند.

دیجی استایل محصولات خود را در 6 قسمت دسته بندی کرده است که به ترتیب آنها را معرفی می کنیم.

    1. زنانه: این قسمت خود شامل 5 زیرمجموعه به شرح زیر است که به مشتری این امکان را می دهد تا دچار سردرگمی نشود. لباس، کیف، کفش، اکسسوری، ورزشی.
      • لباس زنانه: تنوع بسیار بالای دیجی استایل باعث شده است تا به راحتی بتوانید لباس مد نظر خود را پیدا کنید. لباس های ارائه شده در این بخش شامل موارد زیر می شود : تی شرت و پولوشرت، لباس راحتی و خواب، مانتو، پانچو و رویه، شومیز و پیراهن، بلوز، تاپ، شلوار و سرهمی، جین، پیراهن و لباس مجلسی، دامن، لباس بارداری، شلوارک، بادی، لگینگ، پالتو و بارانی و کاپشن، ژاکت و پلیور، سویشرت و هودی، کت و جلیقه، چادر و مقنعه، لباس زیر.

        • لباسبارداری: لباس راحتی بارداری، بلوز و شومیز بارداری، دامن بارداری، لباس زیر بارداری، شلوار و سرهمی بارداری، پیراهن و لباس مجلسی بارداری، تی شرت و پولوشرت بارداری محصولات ارائه شده هستند. بررسی نظر مشتریان در این قسمت، نشان دهنده این است که آنها از محصولات ارائه شده رضایت کافی دارند.
        • چادر: دیجی استایل در این قسمت مدل های مختلفی از چادر را ارائه کرده است. چادر عربی دیبا، صدفی دیبا، لبنانی مدل کرپ حریر الاسود، دانشجویی مچ دار، بحرینی کرپ حریر الاسود، سنتی دیبا، قجری دیبا، اماراتی کرپ حریر الاسود، جده عبایی کرپ کن کن ژرژت، کمری حسنا کرپ حریر الاسود و جلابیب، نمونه ای از چادرهای ارائه شده است.

 

      • کیف زنانه: کیف ، کوله پشتی، کیف پول و لوازم آرایشی ، ست کیف و کفش.
      • کفش زنانه: کفش روزمره، پاشنه دار، تخت ، صندل ، ست کیف و کفش، دمپایی، گیوه، مراقبت کفش و لوازم جانبی، بوت، نیم بوت، کفش ورزشی.
      • اکسسوری: این بخش به سه زیر مجموعه اکسسوری زنانه، ساعت زنانه و زیورآلات تقسیم می شود. قسمت اکسسوری زنانه شامل عینک، شال، روسری، کلاه و سرپوش، ست هدیه، کمربند، اکسسوری مو، جاکلیدی، ماسک پارچه ای و دستکش است.

          در قسمت ساعت زنانه می توان ساعت عقربه ای، دیجیتال، هوشمند و مچ بند هوشمند را مشاهده کرد.

 زیورآلات زنانه شامل زیورآلات طلا، نقره، دستبند طلا، انگشتر طلا، گردنبند طلا، گوشواره طلا، آویز گردنبند طلا، زنجیر طلا، شمش و پلاک نقره و طلا می باشد.

      • ورزشی زنانه: شامل کفش ورزشی، تی شرت وپولوشرت ورزشی، تاپ و نیم تنه ورزشی، کاپشن و جلیقه ورزشی، سویشرت و هودی ورزشی، شلوار و سرهمی ورزشی، لگینگ ورزشی، شلوارک ورزشی، گرمکن و ست ورزشی، لباس ورزشی، مچ بند هوشمند، قدم شمار، توپ، راکت، قمقمه و فلاسک و زیرانداز می باشد.

 

    1. مردانه:این قسمت خود شامل 5 زیرمجموعه به ترتیب زیر می باشد: لباس، کیف، کفش، اکسسوری، ورزشی.
      • لباس مردانه:تی شرت و پولوشرت ، لباس راحتی ، پیراهن، شلوار ، جین، لباس زیر ، تاپ رکابی، جوراب، شلوارک، کت و ست رسمی، سویشرت و هودی، ژاکت و پلیور، پالتو و بارانی و کاپشن.

در قسمت لباس مردانه هم باید گفت که همه سلیقه ها در نظر گرفته شده است. در قسمت لباس زیر مردانه، نظرات مشتری ها نشان می دهد که کیفیت اجناس بسیار خوب است. تنها نقدی که در نظرات مشاهده می شود در مورد قیمت محصولات است که در بعضی از اجناس گران است.

      • کیف مردانه: کیف، کیف پول، کوله پشتی، کیف سفری و چمدان مردانه.
      • کفش مردانه: کفش روزمره، کفش رسمی، صندل، دمپایی، گیوه، بوت، نیم بوت، کفش ورزشی، مراقبت کفش و لوازم جانبی.
      • اکسسوری مردانه: این بخش به سه زیربخش اکسسوری مردانه، ساعت مردانه و اکسسوری ورزشی مردانه تقسیم می شود. اکسسوری مردانه شامل عینک، کمربند و ساسبند، شمش و پلاک طلا و نقره، کلاه و سرپوش،  زیورآلات نقره، کراوات و پاپیون، ست هدیه و ماسک پارچه ای است.

در قسمت ساعت مردانه هم می توان ساعت، ساعت هوشمند و مچ بند هوشمند را مشاهده کرد.

در بخش اکسسوری باید گفت که دیجی استایل به خوبی عمل کرده است و کالاهایی با کیفیت بالا و طرح های مختلف ارائه کرده که این باعث رضایت مشتریان شده است. تنها انتقادی که در نظرات مشتری ها در این قسمت مشاهده می شود در بخش زیورآلات طلا و نقره است. نظر مشتری ها بر این است که فاکتور فروش برای این اجناس صادر شود و به مشتری تحویل گردد.

*ساعت زنانه و مردانه: همه ما به خوبی از تاثیر ساعت در استایل هر فرد آگاه هستیم. می توان گفت یکی از مهم ترین اکسسوری ها در طول تاریخ ساعت بوده است. انتخاب مناسب ساعت و ست کردن درست آن با لباس باعث می شود تا استایل جذابی داشته باشیم. با توجه به موقعیت های مختلف بدیهی است که از ساعت های مختلفی استفاده شود. مثلا برای یک مراسم رسمی استفاده از ساعت اسپرت بسیار مناسب است یا در یک مراسم مهمانی، استفاده از ساعت مجلسی زیبایی فوق العاده ای را به شما می بخشد.

با توجه به اهمیت این موضوع دیجی استایل بخشی مجزا برای ساعت در نظر گرفته و با ارائه انواع برندها در انواع طرح ها باعث شده است که مشتریان به راحتی ساعت مورد نظر خود را پیدا کنند و با مقایسه آن با انواع دیگر ساعت ها انتخاب بهتری داشته باشند.

در این میان باید گفت خلاقیت دیجی استایل در عرضه ست ساعت زنانه - مردانه باعث شده است تا رضایت زیادی را از جانب مشتریان در این قسمت دریافت کرده و اعتماد لازم را به دست آورد.

تنوع ساعت ارائه شده زیاد است. بررسی نظرات مشتریان نشان می دهد که کاربران بیشترین رضایت را در قسمت ست زنانه - مردانه نشان داده اند. قیمت مناسب ست ساعت و طراحی های زیبا باعث شده است تا مشتریان رضایت زیادی داشته باشند.

در ساعت های تک که عرضه شده است رضایت مشتریان را می توان تقریبا 70 درصد ارزیابی کرد. قیمت بالا یکی از مواردی است که مشتریان به آن واکنش نشان داده اند. مورد دیگر این است که در برخی از مدل ها با وجود اینکه در مشخصات نوشته شده که رنگ ثابت است اما نظرات مشتریان نشان می دهد که بعد از دو تا سه ماه رنگ محصول از بین رفته است و اعتراض خود را به دیجی استایل اعلام کرده اند.

      • ورزشی مردانه: کفش ورزشی، پوشاک ورزشی، تی شرت و پولوشرت ورزشی، شلوار ورزشی، شلوارک و شورت ورزشی، سویشرت و هودی ورزشی، کاپشن و جلیقه ورزشی، گرمکن و ست ورزشی، لباس شنا، جوراب ورزشی، اکسسوری ورزشی، مچ بند هوشمند، قدم شمار، توپ، راکت، قمقمه و فلاسک، زیرانداز.
    1. بچگانه:این قسمت خود شامل 3 زیر مجموعه به ترتیب زیر است: لباس، کیف، اکسسوری.

قسمت لباس به سه بخش لباس نوزادی، لباس دخترانه و لباس پسرانه تقسیم می شود. در قسمت لباس بچگانه تنوع محصولات بالا است. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که راهنمای سایزی که برای لباس ها قرار داده شده است دقیق و درست نیست. زمانی که کامنت ها را بررسی می کنیم ، اکثریت ضمن تاکید بر طرح و کیفیت خوب لباس از اینکه راهنمای سایز درستی وجود ندارد، ابراز نارضایتی کرده اند. دیجی استایل می تواند با کمی دقت بیشتر در این قسمت رضایت مشتری را به دست آورده و مشتری های خود را به راحتی افزایش دهد.

در ادامه به معرفی محصولات این سه بخش می پردازیم.

      • لباس نوزادی: ست نوزادی، لباس راحتی نوزاد، تی شرت و پولوشرت، شلوار و سرهمی، پیراهن و سارافون، بادی و لباس زیر، پالتو و بارانی و کاپشن نوزادی، سویشرت و هودی، جوراب و پاپوش.
      • لباس دخترانه:تی شرت و پولوشرت، لباس راحتی و خواب، پیراهن و سارافون، ست لباس، شلوار و سرهمی، پالتو و بارانی و کاپشن، سویشرت و هودی، لباس زیر، جوراب و جوراب شلواری.

جوراب شلواری دخترانه: همه ما می دانیم که مادران عزیز به پوشش و استایل فرزندان خود بسیار اهمیت می دهند و   همیشه در تلاش هستند تا با انتخاب زیباترین لباس ها و ست کردن آنها با یکدیگر کودک خود را آراسته و از همه زیباتر نشان دهند. پس بسیار طبیعی است که در انتخاب پوشاک فرزندان دلبندشان دقت فراوانی به کار گیرند.

جوراب شلواری دخترانه یکی از محبوب ترین انتخاب ها در بین مادران است. چراکه با انتخاب یک جوراب شلواری مناسب به همراه لباس ست آن به راحتی می توانند دختر خود را متمایز کنند.

نکات مهمی که در انتخاب جوراب شلواری باید در نظر گرفت 4 مورد است: 1- سایز و اندازه محصول. 2- جنس جوراب شلواری. 3-توجه به فاق جوراب شلواری. 4- طراحی و شکل ظاهری محصول.

دیجی استایل با ارائه جوراب شلواری های بسیار زیبا از همه برندها در طرح ها و رنگ های مختلف برای بازه های سنی مختلف، رضایت زیادی از جانب مشتریان دریافت کرده است.

 

      • لباس پسرانه: تی شرت و پولوشرت، لباس راحتی پسرانه، ست لباس، شلوار و سرهمی، پیراهن، لباس زیر، جوراب، پالتو و بارانی و کاپشن، سویشرت و هودی.

پیراهن پسرانه: بدون شک همه ما می دانیم که پیراهن یکی از فاکتور های مهم در استایل مردانه و پسرانه است. دیجی استایل با ارائه پیراهن پسرانه از برندهای مختلف ایرانی و خارجی در طرح ها و رنگ های مختلف برای سنین متفاوت در این بخش به خوبی عمل کرده است. فیلتر هایی که در این قسمت قرار داده شده این امکان را به مشتری می دهد تا به راحتی پیراهن مورد نظر خود را پیدا کند. مثلا اگر به دنبال پیراهن پسرانه برای مهمانی هستید به راحتی می توانید در فیلتر"مورد استفاده" گزینه مهمانی را فعال کرده و گزینه اعمال را بزنید. آنگاه تمام پیراهن های مناسب برای مهمانی برای شما به نمایش در می آید.

با بررسی نظرات مشتریان در این قسمت می توان دید که دیجی استایل در این بخش اعتماد لازم را از جانب مشتری کسب کرده است و مشتریان رضایت کافی دارند.

 

      • کفش بچگانه: در قسمت کفش کودک به راحتی می توانید کفش مورد نظر خودتان را پیدا کرده و انتخاب کنید. هم کفش ورزشی و هم دمپایی های ایرانی و خارجی ارائه شده است که این موضوع به مشتری این حق انتخاب را می دهد که به راحتی به مقایسه پرداخته و با خیالی راحت خرید کند.

کفش نوزادی: کفش تخت، ورزشی، صندل، بوت نوزاد.

کفش دخترانه: کفش ورزشی، تخت، صندل، دمپایی، نیم بوت، بوت.

کفش پسرانه: کفش ورزشی، رسمی، تخت، صندل، دمپایی، نیم بوت، بوت.

 

      • اکسسوری بچگانه: اکسسوری به سه زیرمجموعه اکسسوری نوزادی، دخترانه و پسرانه تقسیم می شود.

اکسسوری نوزادی: پیش بند، سرپوش، اکسسوری، دستکش، ماسک کودک و لوازم نوزاد.

اکسسوری دخترانه: عینک و لوازم جانبی، ساعت، کیف، کوله پشتی، ماسک پارچه ای، شال و روسری، کلاه و سرپوش، زیورآلات، زیورآلات مو.

اکسسوری پسرانه: عینک، ساعت، ماسک پارچه ای، کیف، کوله پشتی، کلاه و سرپوش، دستکش، کراوات و پاپیون.

ساعت بچگانه:در این قسمت می توانید انواع ساعت با طرح و رنگ های متفاوت و زیبا را مشاهده کنید. بررسی نظرات کاربران نشان می دهد که دیجی استایل توانسته اعتماد مشتری را در این بخش جلب کند. رنگ هایی شاد و صفحات شماره دار از ویژگی های بارز ساعت های این بخش است.

 

  1. زیبایی و سلامت: این قسمت شامل 5 زیر مجموعه است که به ترتیب بیان می شوند: عطر و ادکلن، آرایش و گریم، مراقبت پوست، آرایش و مراقبت مو، بهداشت و مراقبت شخصی.
      • عطر و ادکلن:در هر دو بخش زنانه و مردانه ادکلن های ارائه شده دارای رایحه های تلخ، گرم، تند، خنک، شیرین، گل، شرقی، طبیعت، ترش و خوراکی است. عطر جیبی زنانه، اسپری و بادی اسپلش زنانه نیز عرضه شده است.

در این قسمت دیجی کالا بسیار خوب عمل کرده است و با ارائه عطر و ادکلن هایی از برندهای مختلف در رایحه های متفاوت باعث شده است تا مشتری ها با سلایق گوناگون رضایت داشته باشند. با بررسی نظر مشتریان این طور می توان نتیجه گرفت که تقریبا 70 درصد از خرید خود رضایت دارند. در بعضی از ادکلن ها گلایه مشتری ها نسبت به اصل نبودن ادکلن بوده است. با توجه به این نکته پیشنهاد ما به شما این است که حتما قبل از خرید نظرات سایر مشریان پیرامون ادکلن انتخابی را بخوانید و با آگاهی کامل به خرید بپردازید.

      • آرایش و گریم:شامل سه بخش آرایش صورت، چشم و ابرو، زیبایی ناخن و بهداشت است.

آرایش صورت: کرم پودر، پنکیک، رژگونه و هایلاتر، کانسیلر، رژلب، مداد لب، تجهیزات آرایش صورت، پاک کننده آرایش صورت، تثبیت کنننده آرایش و پرایمر و برتر کننده ، محصولات ارائه شده در این بخش هستند.

آرایش چشم و ابرو:مداد چشم، خط چشم، سایه چشم، مداد ابرو، سایه ابرو، مژه مصنوعی، تجهیزات آرایش ابرو و چشم.

      • زیبایی ناخن و بهداشت: لاک ناخن، لاک پاک کن، لاک پایه، تقویت کننده ناخن، آرایش و تزئینات ناخن، ناخن مصنوعی، لوازم کاشت ناخن، ناخن گیر، مانیکور و پدیکور.

مانیکور و پدیکور: داشتن ناخن های سالم و زیبا برای همه خانم ها بسیار مهم است. یکی از بهترین روش ها برای داشتن ناخن هایی سالم و زیبا انجام مانیکور و پدیکور است. از آنجایی که خانم ها در طول روز کارهای مختلفی مثل تمیز کردن خانه، شستن ظروف، آشپزی و مراقبت از کودک را انجام می دهند بسیار طبیعی است که ناخن هایشان دچار آسیب شود. در مانیکور شما با کوتاه کردن و سوهان زدن ناخن، گرفتن پوست اضافی دور ناخن و در نهایت ماساژ دادن انگشتان دست باعث می شوید تا هم دستان شما به آرامش برسند و هم ناخن های سالم، زیبا و مرتبی داشته باشید و از همه مهم تر پوست دست شما پاکیزه می شود. در پدیکور همه این مراحل را برای انگشتان پا انجام می دهید و باعث می شوید تا این عضوی که همواره فشار زیادی را در طی روز تحمل می کند کمی احساس آرامش کند.

انجام مانیکور و پدیکور باعث می شود تا شما مقدار زیادی از استرس خود را نیز تخلیه کرده و در نتیجه احساس آرامش بیشتری خواهید داشت.

فقط دقت داشته باشید که انجام مانیکور و پدیکور باید به صورت منظم انجام شود تا تاثیر آن را مشاهده کنید. همچنین باید وسایل را برای هربار مصرف ضدعفونی کنید تا از ایجاد قارچ های پوستی جلوگیری شود.

از آنجایی که انجام مانیکور و پدیکور در آرایشگاه هم زمانبر است و هم ممکن است باعث انتقال بیماری های عفونی و پوستی شود بهترین راه این است که خود شما در منزل آن را انجام دهید. فقط کافی است زمانی را به این مورد اختصاص داده و سلامت ناخن هایتان برای شما در اولویت باشد.

دیجی استایل برای راحتی شما عزیزان با ارائه ست مانیکور و پدیکور به شما این کمک را کرده که وسایل لازم را به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.

 

      • مراقبت پوست: کرم ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده، کرم دور چشم، کرم ضد چروک، کرم روشن کننده، کرم ضد لک، لایه بردار، کرم و ژل ضد جوش، کرم و ژل ترمیم کننده، کرم و روغن رفع ترک بدن، کرم و نرم کننده لب، لوسیون و روغن بدن، کرم برنزه کننده، ابزار مراقبت از پوست،کرم سفت کننده پوست، سرم پوست و ماسک صورت و بدن.
      • آرایش و مراقبت مو: این بخش شامل آرایش مو، مراقبت مو و لوازم برقی آرایشی است.

آرایش مو: ژل مو، واکس مو، اسپری و موس مو، پرپشت کننده مو، رنگ مو و ابرو، بی رنگ کننده مو، تجهیزات رنگ مو، شانه و برس مو.

مراقبت مو: شامپو مو، لوسیون مو، روغن مو، ماسک و مراقبت مو، سرم و اسپری مو، تقویت کننده مو و مژه و ابرو.

لوازم برقی آرایشی: سشوار، اتو و حالت دهنده، فر کننده مو، اصلاح موی صورت، اصلاح موی سر، اصلاح موی گوش و بینی و ابرو، اصلاح موی بدن بانوان، اصلاح موی بدن آقایان.

 

      • بهداشت و مراقبت شخصی: شامل دو بخش بهداشت دهان و دندان و بهداشت و مراقبت بدن است.

بهداشت دهان و دندان: مسواک برقی، مسواک، خمیر دندان، نخ دندان، دهان شویه، دستگاه شست و شوی دهان و دندان.

بهداشت و مراقبت بدن: شامپوی بدن، صابون شستشو، صابون ضد باکتری، ژل بهداشتی، نمک حمام، دستمال مطلوب ماساژور، مراقبت بعد از مو زدایی، اصلاح موی بدن و صورت، ضد تعریق، پنبه و پد آرایشی، افترشیو.

 

  1. فروش ویژه: کاربر با کلیک بر روی این قسمت از منو می تواند به تمامی کالاهایی که شامل فروش ویژه هستند دسترسی داشته باشد. کالاهایی که در این قسمت قرار دارند شامل تخفیفات خوبی هستند به طوری که در بعضی از محصولات تخفیف های 60 درصدی هم مشاهده می شود.

بخش فروش ویژه شامل تمام بخش های دیجی استایل می شود و اینگونه نیست که مثلا فقط شامل لباس باشد، بلکه شامل لوازم آرایشی و کیف و کفش هم می باشد.

  1. برندها: در این قسمت شما می توانید تمامی برندهای عرضه شده در دیجی استایل را مشاهده کنید. با کلیک بر روی اسم هر برند تاریخچه مختصری در مورد آن برند برای شما نمایش داده می شود. همچنین محصولاتی که از آن برند در سایت وجود دارد را نیز می توانید مشاهده کنید.

 

**ارتباط و پشتیبانی سایت دیجی استایل

فروشگاه دیجی استایل علاوه بر فعالیت سایت، در اینستاگرام، توئیتر و تلگرام هم فعالیت دارد و محصولات خود را معرفی می کند. صفحه اینستاگرام دیجی استایل پاسخگویی مناسبی ندارد. اما در زمینه تبلیغات به خوبی عمل کرده است و با برگزاری مسابقه و قرار دادن کد تخفیف به عنوان جایزه توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند.

در حال حاضر می توان گفت بهترین راه آگاهی از تخفیفات دیجی استایل، صفحه اینستاگرام آن و بهترین راه آشنایی با محصولات و ویژگی های هر محصول مراجعه به سایت دیجی استایل است.

برای خرید محصول تنها می توانید از طریق سایت اقدام کنید.

برای داشتن ارتباط با دیجی استایل می توانید از راه های زیر اقدام کنید :

از طریق سایت به آدرسhttps://www.digistyle.com/

از طریق ارسال ایمیل به آدرسinfo@digistyle.com

از طریق پیج اینستاگرام به آدرس@digistylecom

از طریق تماس با شماره تلفن پشتیبانی 61930300-021

 

**دیجی مگ

دیجی استایل مانند بسیاری از فروشگاه های اینترنتی لباس قسمتی از سایت خود را به ارائه مقالاتی در مورد مد و فشن، مقایسه محصولات، ارائه استایل های مختلف و ... اختصاص داده است. شما می توانید در این قسمت به دنبال مطالب مورد علاقه خود در زمینه مد بپردازید و اگر نظری پیرامون مطالب ارائه شده دارید قادر خواهید بودید در قسمت درج نظر، نظر خود را بیان کرده و دیجی استایل را در بهبود ارائه مطالب یاری کنید.

 

**تخفیف ها

کد تخفیف: دیجی استایل مانند هر فروشگاه دیگری برای مشتریان خود در مناسبت های گوناگون برنامه های مختلفی دارد. یکی از این برنامه ها ارسال کد تخفیف به مشتریان در جشنواره فروش ویژه و مناسبتهای مختلف است. کد تخفیف از طریق ایمیل، پیامک و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

زمانی که شما کد تخفیفی دریافت کرده اید تنها یک بار می توانید از آن استفاده کنید. اگر زمان استفاده از کد تخفیف گذشته باشد، کد تخفیف دیگر اعتباری ندارد و نمی توانید با استفاده از آن به خرید بپردازید. کد تخفیف برای کالاهایی که در قسمت کالاهای شگفت انگیز قرار دارند و قسمت کارت دیجیتال دیجی استایل قابل استفاده نیست.

 

**کارت هدیه

دیجی استایل خدمتی به مشتریان خود با عنوان کارت هدیه ارائه کرده است. شما می توانید با خرید کارت هدیه از دیجی استایل آن را به دوستان خود هدیه دهید. برای استفاده از کارت هدیه به این صورت باید عمل کنید: در صفحه دیجی استایل به پروفایل خود وارد می شوید و خرید های خود را انجام می دهید. سپس در انتهای کار در قسمت پرداخت سریال کارت هدیه را وارد کرده و گزینه ثبت را می زنید. در صورتی که مبلغ خرید شما از مبلغ کارت هدیه بیشتر باشد باقی مبلغ را باید با کارت شخصی خود پرداخت کنید. توجه داشته باشید که کارت هدیه دیجی استایل تنها قابلیت استفاده در فروشگاه های دیجی کالا و دیجی استایل را دارد و شما نمی توانید از فروشگاه دیگری خرید کنید. اگر محصولی را که با استفاده از کارت هدیه خرید کرده اید به دلایلی مرجوع کردید، مبلغ مرجوعی در حساب کارت هدیه شما برگشته و ذخیره می شود. هر کارت هدیه تنها برای یک پروفایل کار می کند یعنی اگر شما مثلا کارت هدیه 200هزار تومانی دریافت کرده اید نمی توانید که مبلغ 100هزار تومان از کارت هدیه را با پروفایل خودتان و 100هزار تومان باقی مانده از کارت هدیه را با پروفایل خواهرتان خرید کنید. باید مبلغ 200هزار تومان را یا با پروفایل خودتان یا با پروفایل خواهرتان، به خرید بپردازید. اگر تاریخ انقضای کارت هدیه گذشته باشد شما دیگر نمی توانید از آن برای خرید استفاده نمایید. اگر کارت هدیه را گم کردید دیجی استایل هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد و همه مسئولیت به عهده مشتری است.

 

**خرید

برای خرید کالا در دیجی استایل همانند بسیاری از فروشگاه های اینترنتی شما باید ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس محصولات مورد نظر خود را انتخاب می کنید. حال در سبد خرید قسمت ثبت و ادامه را می زنید. سپس وارد صفحه تکمیل اطلاعات فردی خواهید شد. در این قسمت اطلاعات خود را وارد می کنید. بعد از تکمیل این قسمت صفحه ای برای شما به نمایش در می آید که از شما می خواهد تا زمان تحویل بسته را مشخص کنید. دقت داشته باشید که در همین قسمت شما می توانید تعیین کنید که فاکتور سفارش برای شما ارسال بشود یا نه. بعد از تکمیل این قسمت وارد صفحه پرداخت می شوید. با پرداخت مبلغ سفارش شما در بازه زمانی که تعیین کرده اید به دست شما خواهد رسید.

 

**شرایط مرجوعی کالا

اگر شما از خرید یک محصول پشیمان شده اید، دیجی استایل به شما این فرصت را می دهد که تا 14روز انصراف خود را از خرید به واحد خدمات پس از فروش اعلام کنید. در صورتی که سایز لباس یا کفشی که خریداری کرده اید مناسب شما نباشد می توانید تا 7روز درخواست مرجوعی کالا را ثبت کنید. باید توجه داشت که محصول باید در همان شرایط اولیه ای که از پست تحویل گرفته اید و استفاده نشده بوده، به همان صورت مرجوع شود.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که لباس های زیر، اکسسوری و گوشواره، لباس نوزاد، لوازم آرایشی و بهداشتی به دلیل تماس مستقیم با پوست و رعایت مسائل بهداشتی به هیچ عنوان مرجوع نمی شوند.

برای مرجوعی کالا باید ابتدا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ کنید. برای این کار دو راه دارید. یا با شماره تلفن 02191029900 تماس گرفته و با داخلی 2 صحبت کنید؛ یا در حساب کاربری خود درخواست بازگشت کالا را ثبت نمایید.

در صورتی که درخواست شما از سوی کارشناسان دیجی استایل تایید شود مبلغ خرید به حساب شما بازگشت داده می شود.

 

در پایان باید گفت که دیجی استایل به خاطر تنوع محصولات بالا و ارائه برندهای متفاوت توانسته به جایگاه بسیار خوبی در بین فروشگاه های اینترنتی پوشاک دست پیدا کند. قسمت"نظرات مشتریان"در شناخت کیفیت یک محصول به کاربر که قصد خرید دارد کمک بسیاری می کند.

 

امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید و برای شما مفید واقع شده باشد.

از همراهی شما سپاس گزاریم.